Βασικες ψηφιακές δεξιότητες και εφαρμογές γραφείου
Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση των βασικών δεξιοτήτων που πρέπει να έχει ένας πληροφορικά «εγγράμματος» πολίτης και ένας επαγγελματίας στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον. Περιλαμβάνει τη χρήση και τις λειτουργίες των κύριων εφαρμογών επεξεργασίας κειμένου, υπολογιστικών φύλλων και χρήσης του Διαδικτύου, που αποτελούν τα βασικά εργαλεία του ηλεκτρονικού υπολογιστή για χρήση στο σπίτι, πολύ δε περισσότερο στον εργασιακό χώρο.
Διοίκηση Και Διαχείριση Έργων
Μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ο ωφελούμενος θα έχει τη δυνατότητα να εφαρμόζει τις βασικές αρχές Διοίκησης και θα διαθέτει όλη τη θεωρητική κατάρτιση που θα χρειαστεί σαν επαγγελματίας που θα απασχοληθεί με θέματα που σχετίζονται με την Διαχείριση Έργων, έναν τομέα με δυναμική τόσο σε τοπικό και εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο και που συνεχώς εξελίσσεται με την αξιοποίηση των επιτευγμάτων της τεχνολογίας.
Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης με εφαρμογές στο χώρο εργασίας Social Media
Ο σκοπός του προγράμματος είναι ο ωφελούμενος να κατανοήσει πρωτίστως την γενική έννοια του Marketing, καθώς και την φιλοσοφία του. Ακόμα να γνωρίσει τα είδη marketingπου χρησιμοποιούν οι επιχειρηματίες ώστε να προβάλλουν τα προϊόντα τους αλλά και τον ίδιο τον οργανισμό. Μέσω του προγράμματος ο ωφελούμενος θα μπορέσει να εισαχθεί στον χώρο των Social Mediaκαι να διακρίνει την χρησιμότητα τους στην ζωή του ανθρώπου. Βέβαια σκοπός είναι ο ωφελούμενος να αναγνωρίσει τη σημασία των ηλεκτρονικών μέσων και τεχνολογιών για το τμήμα marketingστις επιχειρήσεις. Επιπροσθέτως, να κατανοήσει το πλαίσιο για το σχεδιασμό της στρατηγικής του ηλεκτρονικού marketing, όπως και τα σημεία επιτυχίας μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική. Τέλος να γνωρίσει τις μεθόδους για τις διαδικτυακές αναλύσεις και να είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για μια διαδικτυακή ανάλυση.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο-Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Σκοπός του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να κατανοήσει ο ωφελούμενος την έννοια του διαδικτύου και τις σύγχρονες τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμη , να διακρίνει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού
εμπορίου και τους κινδύνους που κρύβει. Επίσης , να κατανοεί την έννοια των διεπιχειρηματικών συναλλαγών Β2Β, τα χαρακτηριστικά και τη χρησιμότητά τους και να γνωρίζει την χρήση ηλεκτρονικών πλατφόρμων και δημοπρασιών. Τέλος , να κατανοεί τους κίνδυνους απώλειας προσωπικών δεδομένων και τους μηχανισμούς ασφαλείας συστημάτων του ηλεκτρονικού εμπορίου.
On Line Branding και Επικοινωνία
Οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και
δεξιότητες για να υποστηρίξουν το τμήμα marketing και
δημόσιων σχέσεων της επιχείρησης στην προσπάθειά να μεταβεί
από την παραδοσιακή στη σύγχρονη μορφή του μάρκετινγκ, να
υποστηρίζουν το όραμα και τους σκοπούς της επιχείρησης και να
λειτουργούν αποτελεσματικά στο πλαίσιο ομάδων εργασίας.
Επιπρόσθετα, να διενεργούν έρευνα αγοράς, να εντοπίζουν την
ομάδα στόχο και να επιλέγουν τεχνικές προσέγγισής της, να
σχεδιάζουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης, να
χαράσσουν την στρατηγική για την προώθηση των προϊόντων στις
τοπικές και διεθνείς αγορές και να διαμορφώνουν τιμολογιακές
πολιτικές ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς.