Ηλεκτρονικό εμπόριο (E-commerce)
Στην πορεία προς την κοινωνία της πληροφορίας, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών αλλάζει το παραδοσιακό εμπόριο, ωθώντας τις επιχειρήσεις προς την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωστή και ως e-commerce. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για όσους επιθυμούν να καταρτιστου΄ν στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, που πρέπει να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις για τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου, έτσι ώστε να είναι σε θέση να διαχειρίζονται την ιστοσελίδα του, με όσο το δυνατόν εύκολο τρόπο και να την παρουσιάζουν σωστά στο διαδίκτυο.
Στέλεχος Διαχείρισης και Διοίκησης Έργου (Project Management)
Η διαχείριση ενός έργου είναι μία αρκετά επίπονη εργασία. Υπάρχει ανάγκη σημαντικού εύρους υπολογισμών ακόμα και για έργα πολύ μικρού αριθμού δραστηριοτήτων. Ο αριθμός των δραστηριοτήτων των έργων αρκετά συχνά είναι αρκετές δεκάδες, εκατοντάδες ή και περισσότερες. Σε αυτήν την περίπτωση η πολυπλοκότητα της διαχείρισης έργων είναι πολύ μεγάλη και αντίστοιχα αυξάνεται η πιθανότητα λάθους όταν οι υπολογισμοί γίνονται χωρίς τη χρήση υπολογιστικών εργαλείων. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης και Διοίκησης Έργου», ο οποίος έρχεται σε επαφή με τον ορισμό του έργου και τα βασικά του χαρακτηριστικά, με τις έννοιες «Πολυπλοκότητα» και «Αβεβαιότητα» των έργων καθώς επίσης και με τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να διαιρεθεί το έργο σε μικρότερα στοιχεία, όπως τα Υποέργα, τα Πακέτα Εργασίας και οι Δραστηριότητες. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με εργαλεία λογισμικού, τα οποία υποστηρίζουν τη διαχείριση έργων.
Ειδικός στη συνδυαστική ανάπτυξη περιεχομένου και γλώσσας (Content and Language Integrated Learning-CLIL)
Η μάθηση μέσα από το CLIL είναι μια διαδικασία ταυτόχρονης οικοδόμησης της γνώσης και της γλώσσας. Οι μαθητές ξεκινούν τη διαδικασία της μάθησης με κάποια βασική γνώση του περιεχομένου και της γλώσσας που πρόκειται να μάθουν. Σε κάθε μάθημα CLIL διδάσκεται νέο περιεχόμενο και νέα γλώσσα, που χτίζονται πάνω στα θεμέλια που έχουν ήδη οι μαθητές. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Ειδικό στη συνδυαστική ανάπτυξη περιεχομένου και γλώσσας», ο οποίος έρχεται σε επαφή με την διδασκαλία με την τεχνική CLIL. Πιο συγκεκριμένα, μαθαίνει πώς ο μαθητής μέσα από την επικοινωνία με τους συμμαθητές του, με το δάσκαλό του και με πηγές από διάφορα πολυμέσα, αποκτά νέες γνώσεις με το δικό του ρυθμό και κινείται από την απλή συνειδητοποίηση, σε πραγματική κατανόηση και γνώση.